OPSTCentrala – aplikacja stanowiska operatorki
- możliwość uruchomienia do 99 stanowisk centrali;
- zintegrowany panel telefoniczny obsługujący do 3 linii jednocześnie na stanowisku:
– prezentacja numerów, korelacja z bazą danych klientów,
– oddzwanianie
– komunikacja z kierowcami - przyjmowanie nowych zleceń;
- podgląd i zarządzanie taksówkami w strefach;
- prezentacja zdarzenia od taksówek, reklamacje, pytania do centrali;
- prezentacja procesu automatycznego wydawania zleceń;
- dostęp do archiwum zleceń;
- mechanizm reklamowania zleceń od Klienta/Dyspozytora/Taksówki;
- łatwa komunikacja z wozami;
- obsługa zleceń stałych;
- panel Klienta – możliwość definiowania zachowania systemu wobec poszczególnych Klientów;
- łatwa zmiana parametrów pracy (scenariusza ustawień systemu, parametrów pracy);
- Obsługa alarmów;
- Skorelowana mapa;
OPSTMapa
- umożliwia pokazywanie danych mapowych o partych na OpenStreet ( dwie wersje ), Imagis;
na mapie prezentowane są:
wozy,
zlecenia,
strefy,
animacje wydawanych WK,
animacje wydawanych zleceń,
alarmy
Prezentacja punktu zlecenia, też w powiększeniu
Prezentacja strefy zlecenia podczas przyjmowania nowego kursu
Prezentacja dostępnych wozów spełniających kryterium zlecenia
Animowany wóz, zrealizujący zlecenie
Regulacja powiększeniem mapy przy wprowadzaniu nowego zlecenia- możliwość przeglądu prezentacji graficznych stref, wraz z zapisanymi do nich wozami;
- odwrócona interaktywność – po kliknięciu wozu (lub zlecenia) na mapie OPSTCentralia wywołuje okno wozu/zlecenia;
Prezentacja wzajemnej relacji zlecenia do wozu oraz trasy wozu przy reklamacji zlecenia; - możliwość łatwego edytowania stref,
OPSTSzef
Moduł umożliwia:
- monitorowanie stanu pracy systemu;
- obserwowanie aktywności telefonii;
- dostęp do archiwum i historii zleceń, połączeń telefonicznych, zdarzeń wozów, komunikacji systemowej;
- zarządzanie flota pojazdów, ich własnościami, stanem etc…
- dostęp do bazy klientów, modyfikowanie adresów;
- generowanie raportów;
- dokonywanie podziału miasta;
- zarządzanie uprawnieniami użytkowników, stanowisk, modułów;
- dokonywanie zmian ustawień systemowych.
OPSTCentrumSMS
Moduł zarządza dystrybucją SMS w systemie:
- wysyłka potwierdzeń do Klientów (np taksówka pod adresem, informacja o wysłanej taksówce etc);
- przekierowywanie zlecenia na SMS;
- odbiór zleceń na SMS.
OPST współpracuje ze wszelkimi centralami telefonicznymi zaopatrzonymi w sterownik TAPI.
Polecamy stosowanie Serwera Telekomunikacyjnego. Jest to urządzenie komputerowe zbudowane na bazie Asteriska, często nawet tańsze niż klasyczna centrala.
Do najważniejszych cech ST należy:
- obsługa telefonii VoIP oraz tradycyjnych traktów (E1/ISDN/GSM/Analog);
- zarządzanie ruchem przychodzącym: kreacja kolejek telefonicznych, priorytetów, sposobu obsługi dzwoniących linii przez poszczególne stanowiska;
- ścisła integracja z OPST:
– identyfikacja numerów połączeń przychodzących,
– sterowanie połączeniami z poziomu programu,
– rejestracja rozmów, korelacja do każdego zlecenia (każdy formularz zlecenia posiada “swoją” rozmowę ),
– oddzwanianie z poziomu programu (również via nielimitowane abonamenty GSM)
- Brama GSM:– wysyłanie zbiorczych SMS-ów (kampanie reklamowe itp),
– wysyłanie SMS-ów indywidualnych (interfejs programowy z poziomu OPST – w miejsce usługi Serwerów SMS),
– telefonowanie do klientów z poziomu OPST,
– automatyczne telefonowanie z powiadomieniem o statusie zlecenia – tekstem statycznym, oraz dynamicznym,
– obsługa ruchu miejskiego na wypadek awarii np. łącza E1; po wykonaniu przekierowania na tylko jedną kartę SIM można przyjmować połączeń tyle, ile jest kart SIM w bramie GSM.
- obsługa infolinii 0800, w tym połączeń międzymiastowych pomiędzy firmami,
- dynamiczna automatyka przyjmowania zamówień (dAPZ),
- praca zdalna stanowisk operatorskich, a nawet całej Centrali,
- niezależna obsługa biura (w tym faxy etc…),
- statystyka
To moduł, który komasuje w sobie wszelkie drogi e-zamawiania:
- z SMS’ów;
- własnych aplikacji zamówieniowych;
- aplikacji zamówieniowych ogólnopolskich (np NaviTaxi, Taxi5);
- serwisów zamówieniowych www;
- zleceń przekazywanych automatycznie z innych firm taxi (np z TaxiPolska, 800400400);
- zleceń przekazywanych np via TV kablowe;
- podobnych aplikacji wykorzystujących ogólnodostępne API zamówieniowe.
Moduł służy do komunikacji via internet (GPRS/LTE) z następującymi urządzeniami mobilnymi Kierowców:
- smartfony i tablety;
- klasyczne terminale GPRS;
- terminale T7.
Ponieważ parametry pracy modułu przewidują obsługę b. dużego ruchu (obsługa największych firm taxi w kraju) konstrukcja informatyczna jest tak dopasowana, aby funkcjonalność bezpośredniego rozsiewania informacji do urządzeń mobilnych przenieść na profesjonalne farmy serwerowe, które maja same w sobie staranie o znakomite i niezawodne podejścia internetowe, wysokowydajne rutery, wydajność i niezawodność ciągłej pracy.
OPSTAPI
OPST posiada szereg interfejsów do wymiany danych z systemami zewnętrznymi. Polecamy dwa główne:
- xTaxi (moduł do składania zamówień, prezentacji wozów, czasów dojazdu, etc…);
- xFirma (moduł do zarządzania obsługa bezgotówki, w sytuacji gdy stosowany jest zewnętrzny system bezgotówkowy: np xFirma, TaxiBase itp…)