Programy na centrale

<span class="hidepagetitles_toggle_title">Programy na centrale</span>

  OPSTCentrala – aplikacja stanowiska operatorkiopstcentrala2015

 

  • możliwość uruchomienia do 99 stanowisk centrali;
  • zintegrowany panel telefoniczny obsługujący do 3 linii jednocześnie na stanowisku:
       – prezentacja numerów, korelacja z bazą danych klientów,
       – oddzwanianie
       – komunikacja z kierowcami
  • przyjmowanie nowych zleceń;
  • podgląd i zarządzanie taksówkami w strefach;
  • prezentacja zdarzenia od taksówek, reklamacje, pytania do centrali;
  • prezentacja procesu automatycznego wydawania zleceń;
  • dostęp do archiwum zleceń;
  • mechanizm reklamowania zleceń od Klienta/Dyspozytora/Taksówki;
  • łatwa komunikacja z wozami;
  • obsługa zleceń stałych;
  • panel Klienta – możliwość definiowania zachowania systemu wobec poszczególnych Klientów;
  • łatwa zmiana parametrów pracy (scenariusza ustawień systemu, parametrów pracy);
  • Obsługa alarmów;
  • Skorelowana mapa;



opstmapa_splash  OPSTMapa

 

  • umożliwia pokazywanie danych mapowych o partych na OpenStreet ( dwie wersje ), Imagis;
  • na mapie prezentowane są:

    wozy,
    zlecenia,
    strefy,
    animacje wydawanych WK,
    animacje wydawanych zleceń,
    alarmy
    Prezentacja punktu zlecenia, też w powiększeniu
    Prezentacja strefy zlecenia podczas przyjmowania nowego kursu
    Prezentacja dostępnych wozów spełniających kryterium zlecenia
    Animowany wóz, zrealizujący zlecenie
    Regulacja powiększeniem mapy przy wprowadzaniu nowego zlecenia

  • możliwość przeglądu prezentacji graficznych stref, wraz z zapisanymi do nich wozami;


  • odwrócona interaktywność – po kliknięciu wozu (lub zlecenia) na mapie OPSTCentralia wywołuje okno wozu/zlecenia;
    Prezentacja wzajemnej relacji zlecenia do wozu  oraz trasy wozu przy reklamacji zlecenia;
  • możliwość łatwego edytowania stref,



opstszef_splash    OPSTSzef


Moduł umożliwia:

  • monitorowanie stanu pracy  systemu;
  • obserwowanie aktywności telefonii;
  • dostęp do archiwum i historii zleceń, połączeń telefonicznych, zdarzeń wozów, komunikacji systemowej;
  • zarządzanie flota pojazdów, ich własnościami, stanem etc…
  • dostęp do bazy klientów, modyfikowanie adresów;
  • generowanie raportów;
  • dokonywanie podziału miasta;
  • zarządzanie uprawnieniami użytkowników, stanowisk, modułów;
  • dokonywanie zmian ustawień systemowych.

 

 

opstcentrumsms_splash   OPSTCentrumSMS

 

Moduł zarządza dystrybucją SMS w systemie:

  • wysyłka potwierdzeń do Klientów (np taksówka pod adresem, informacja o wysłanej taksówce etc);
  • przekierowywanie zlecenia na SMS;
  • odbiór zleceń na SMS.

opstxst_splash   OPSTTelefony


OPST współpracuje ze wszelkimi centralami telefonicznymi zaopatrzonymi w sterownik TAPI.

Polecamy stosowanie Serwera Telekomunikacyjnego. Jest to urządzenie komputerowe zbudowane na bazie Asteriska, często nawet tańsze niż klasyczna centrala.

Do najważniejszych cech ST należy: 

  • obsługa telefonii VoIP oraz tradycyjnych traktów (E1/ISDN/GSM/Analog);
  • zarządzanie ruchem przychodzącym: kreacja kolejek telefonicznych, priorytetów, sposobu obsługi dzwoniących linii przez poszczególne stanowiska;
  • ścisła integracja z OPST:
    – identyfikacja numerów połączeń przychodzących,
    – sterowanie połączeniami z poziomu programu,
    – rejestracja rozmów, korelacja do każdego zlecenia (każdy formularz zlecenia posiada “swoją” rozmowę ),
    – oddzwanianie z poziomu programu (również via nielimitowane abonamenty GSM)
  • Brama GSM:
    – wysyłanie zbiorczych SMS-ów (kampanie reklamowe itp),
    – wysyłanie SMS-ów indywidualnych (interfejs programowy z poziomu OPST – w miejsce usługi Serwerów SMS),
    – telefonowanie do klientów z poziomu OPST,
    – automatyczne telefonowanie z powiadomieniem o statusie zlecenia – tekstem statycznym, oraz dynamicznym,
    – obsługa ruchu miejskiego na wypadek awarii np. łącza E1; po wykonaniu przekierowania na tylko jedną kartę SIM można przyjmować połączeń tyle, ile jest kart SIM w bramie GSM.
  • obsługa infolinii 0800, w tym połączeń międzymiastowych pomiędzy firmami,
  • dynamiczna automatyka przyjmowania zamówień (dAPZ),
  • praca zdalna stanowisk operatorskich, a nawet całej Centrali,
  • niezależna obsługa biura (w tym faxy etc…),
  • statystyka

 

opstinternet_splash   OPSTZamawianie


To moduł, który komasuje w sobie wszelkie drogi e-zamawiania:

  • z SMS’ów;
  • własnych aplikacji zamówieniowych;
  • aplikacji zamówieniowych ogólnopolskich (np NaviTaxi, Taxi5);
  • serwisów zamówieniowych www;
  • zleceń przekazywanych automatycznie z innych firm taxi (np z TaxiPolska, 800400400);
  • zleceń przekazywanych np via TV kablowe;
  • podobnych aplikacji wykorzystujących ogólnodostępne API zamówieniowe.



opstterminalnet_splash   OPSTTerminal

 

Moduł służy do komunikacji via internet (GPRS/LTE) z następującymi urządzeniami mobilnymi Kierowców:

  • smartfony i tablety;
  • klasyczne terminale GPRS;
  • terminale T7.

Ponieważ parametry pracy modułu przewidują obsługę b. dużego ruchu (obsługa największych firm taxi w kraju) konstrukcja informatyczna jest tak dopasowana, aby funkcjonalność bezpośredniego rozsiewania informacji do urządzeń mobilnych przenieść na profesjonalne farmy serwerowe, które maja same w sobie staranie o znakomite i niezawodne podejścia internetowe, wysokowydajne rutery, wydajność i niezawodność ciągłej pracy.



opstapi_splash   OPSTAPI

 

 OPST posiada szereg interfejsów do wymiany danych z systemami zewnętrznymi. Polecamy dwa główne:

  • xTaxi (moduł do składania zamówień, prezentacji wozów, czasów dojazdu, etc…);
  • xFirma (moduł do zarządzania obsługa bezgotówki, w sytuacji gdy stosowany jest zewnętrzny system bezgotówkowy: np xFirma, TaxiBase itp…)